8 november 2012

Klet, kladd och massor av stämplar

Den här layouten gjorde jag till en annan av tävlingarna på Stockholm City Scrap för några veckor sen. Det var butiken K-design som utmanade med en skiss som verkligen lockade till att plocka fram stämplar och stenciler.   
Jag har använt ett papper med naturtema från FAB-scrap som jag fäst på ett vanligt kraft som grund och sen har jag bara kört på därifrån.

Alltid fint med olika typsnitt =)

Färgsplachar som jag har gjort med Distress Stain.

Alla som kom till träffen fick en godispåse med lite blandat scrapbookingmaterial från olika sponsorer, i den påsen fanns bland annat detta snörre som jag dekorerat med.

Även denna trollslända fanns i påsen och jag tyckte den passade fint till denna LO med lite naturtema.

Den här lilla myrstämpeln köpte jag av LillBlomman eftersom jag kallas för ScrapMyran i olika forum och så, visst är den söt?

1 kommentar: