26 maj 2014

Ny passion?

Jag brukar ju knappt använda blommor på mina layouter men då och då händer det att jag vinner ett gäng minirosor och då brukar jag passa på att utmana mig själv. Så var det på träffen i Ärla förra helgen och jag började bygga på ett blomkluster på min tolkning av skissutmaningen. Jag satt och flyttade runt blommorna tills jag blev tokig men efter ett gäng blommor i gåva och många goda råd av Tettiz blev det så himla fint!

Såhär blev blommorna, finns en risk nu att jag måste köpa på mig massa blommor....Men jag kom tvåa med denna så då vann jag i alla fall ett gäng till från Wild Orchid craft.

Titeln är en refräng ur en alldeles underbar feministisk låttext:

Hopp det var allt för idag, skriv gärna och berätta vad du tycker om min blomprestation =)




1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin layout! :) Och jag älskar blomklustret - WOW, så snyggt!

    SvaraRadera