18 mars 2014

Lyckoträff!

I helgen hade jag äran att få arrangera en scrapträff med två underbara tjejer, Ullis och Ulrika. Så himla roligt att kunna ta det bästa med de träffar man själv varit på och komponera ihop något eget. Vi kallade träffen Fristadsträffen, en plats man kan komma till för att skapa och vara kreativ och med högt i tak. Vi fick enormt gensvar från butiker och grossister när det kom till sponsring så vi kunde ha riktigt fina priser, många utmaningar, utlottningar och en tipspromenad. Där fanns en stor scrap-loppis och massor av frukt, godis, kaffe och hembakt. Till den första utmaningen fick alla som ville ett dekorationskit av Ullis. Sedan hade vi en timme på oss att skapa valfritt alster med samtliga dekorationer, man fick lägga till vad man ville men alltsammans skulle vara klart på en timme. Jag var utom tävlan men älskar ju utmaningar så jag skapade en i alla fall:
Jag lade bara till svart cardstock, en liten snutt mönstrat papper, washitejp, gesso och bokstäver.
Blev lite kär i den böjbara tjocka ståltråden som jag formade till en spiral. Kul utmaning det här som kickstartade skapandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar