19 februari 2014

Frihet!

Blev utmanad av Malin/Lillpiga att anta Hobbyworlds februariutmaning, vilken är att skapa ett valfritt alster med inspiration av detta foto:

Jag inspirerades av det grön-vita och lite av temat vår och vårkänslor som jag tycker att tulpaner förmedlar. Vårkänslor i sin tur är för mig nära förknippat med frihetskänsla! Dessutom har jag använt betydligt fler blommor än vad jag någonsin brukar.

Jag fick tipset för ett tag sedan att bara koppla bort hjärnan ett slag när jag skapar, kladda på och låtsas som att misstagen ska vara där alternativt täcka över dom med annat. Precis så har jag arbetat med den här layouten och det var riktigt skoj!

6 kommentarer:

  1. Ah, så härligt tolkning du gjort. Gillar verkligen all färg.

    Tack att du är med i Hobbyworlds månadsutmaning.
    Kram Katja/MezzaNotte

    SvaraRadera
  2. Älskar färgerna och hela upplägget!
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld:)
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  3. Helt underbart färgkladd! Ljusvliga färger! :)
    Tack för att du deltar i Hobbyworlds tävling!

    SvaraRadera
  4. Härlig LO!! Tack för att du är med och utmanas hos oss på Hobbyworld!

    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  5. Din layout är supersnygg och jag ÄLSKAR alla blommorna tillsammans med det gröna. :) Tack för att du är med hos oss på Hobbyworld och tävlar!

    Kram Malin ♥

    SvaraRadera