18 november 2013

Hårda tider nu

Jag brukar inte vara så öppen med när det är tufft i livet. Vanligast är helt enkelt att jag försvinner lite från cyberspace. Därför är det med lite extra pirr i magen jag ger er denna layout och följande beskrivning:
En viktig del av scrapbookingen är för mig att ge uttryck för mina känslor. På senaste tiden har jag och min äldsta son haft väldigt många konflikter och när serien Wild & Free från Glitz kom med budskap som "Love will find a way" och "All beautiful things are wild and free" rördes jag till tårar. Resultatet blev denna layout.
Layouten är skapad efter veckans SWE-skiss, ritad av ingen mindre än mig själv!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig LO! Så sprudlande av färg och samtidigt ett allvarligt budskap. Tack för din kommentar i min blogg och självklart får du lifta min pappersrullegran :)

    SvaraRadera