6 januari 2012

Bloggparty!

Jag vet inte om ni har sett det tidigare men just nu pågår hur som helst Allt om Scraps årliga bloggparty här i cyberspace. Detta innebär att det finns massor av roliga utmaningar att göra under hela januari. Jag började med lilla07ans utmaning att lifta valfri LO som hon har gjort och jag visste precis vilken jag ville göra! Originalet kan ni se här.


Min tolkning är såklart inte i närheten så läcker som originalet men jag blev ändå rätt nöjd. Jag har inspirerats väldigt mycket av upplägget som ni kan se. Här kommer några detaljbilder också.



Det var väldigt roligt att få ösa på med små blommor och massor av bling och så blev den en LO som kanske inte riktigt är min vanliga stil, med 2 små fotografier. Tack så mycket för en härlig utmaning Maria!

2 kommentarer:

  1. Så vacker! Gillar hur blommor och halvpärlor droppar ut från ett centrum kring fotografierna!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, jättefin My! Verkligen kul att se min lo bli liftad. Och va läckert i den här färgställningen också. Superfin!

    SvaraRadera